Vrijeme i Vi “na ti”
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit…
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam tortor massa, condimentum at cursus vitae, varius sed orci.
Suspendisse consectetur condimentum lacus sit amet semper. Nunc id lectus nisi. In hac habitasse platea dictumst. Donec ornare ante eget tellus facilisis, sed dapibus lacus efficitur. Pellentesque non commodo enim, aliquet viverra leo. Morbi vel congue nibh.
Svjesno organiziranje
Kreativno stvoreni sklad u čovjeku pobuđuje osjećaje sreće, zadovoljstva i ugode.
Organizirani prostor je međusobni sklad stvari koje nas okružuju posložen po našoj želji na način da zadovoljava naše potrebe.
Kreirati red u svom okruženju je individualna stvar, baciti višak stvari nije pojam za stvaranje reda i organiziranje. Ljekarne, knjižnice i ostale hladno i strogo posložene strukture koje često predstavljaju viziju urednosti ne moraju biti dio nas da bi se osjećali ugodno. Uvriježene i nametnute forme koje „moramo“ pratiti da bi se uklopili u tuđe navike kod čovjeka češće izazivaju nelagodu nego što pružaju zadovoljstvo.Kada pronađemo vlastiti unutarnji red i prostor oko nas će odisati na isti način. Kreiranjem skladnog vlastitog okruženja i organiziranjem sustava, gradimo i vlastiti unutarnji red. Time postižetemo željeno zadovoljstvo – stvaranje reda, unutar i oko nas.Organiziranjem prostora oko sebe postižetmo sklad kojim se ponosimo. Takav organizirani prostor rado dijelimo sa ljudima oko sebe, a i sami uživamo u istom.
Red oko sebe stvaramo sami, gradeći sebe iznutra, organizirajući stvari izvana – slažući nama najbitnije detalje svaki na pravo mjesto. Vrhunac zadovoljstva je kada postanemo svjesni da smo sami zaslužni za uspjeh uređivanja vlastitog svijeta.
Dopustite da Vas vodimo kroz proces organiziranja Vašeg svijeta.
Organiziranje nije tajanstveni talent, to je vještina koja se može naučiti.
Uzmite nekoliko minuta i odgovorite iskreno na slijedeća pitanja. Ako ste na barem jedno pitanje odgovorili potvrdno, onda vjerojatno trebate uslugu
Svjesno organiziranje
Kreirati red u svom okruženju je individualna stvar, baciti višak stvari nije pojam za stvaranje reda i organiziranje. Ljekarne, knjižnice i ostale hladno i strogo posložene strukture koje često predstavljaju viziju urednosti ne moraju biti dio nas da bi se osjećali ugodno. Uvriježene i nametnute forme koje „moramo“ pratiti da bi se uklopili u tuđe navike kod čovjeka češće izazivaju nelagodu nego što pružaju zadovoljstvo.
Kada pronađemo vlastiti unutarnji red i prostor oko nas će odisati na isti način. Kreiranjem skladnog vlastitog okruženja i organiziranjem sustava, gradimo i vlastiti unutarnji red. Time postižetemo željeno zadovoljstvo – stvaranje reda, unutar i oko nas.
Organiziranjem prostora oko sebe postižetmo sklad kojim se ponosimo. Takav organizirani prostor rado dijelimo sa ljudima oko sebe, a i sami uživamo u istom.
Red oko sebe stvaramo sami, gradeći sebe iznutra, organizirajući stvari izvana – slažući nama najbitnije detalje svaki na pravo mjesto. Vrhunac zadovoljstva je kada postanemo svjesni da smo sami zaslužni za uspjeh uređivanja vlastitog svijeta.
Dopustite da Vas vodimo kroz proces organiziranja Vašeg svijeta.
Da li…
- potrošite više od 5 minuta tražeći ključeve od auta, stana, garaže i sl?
imate više istih komada odjeće u ormaru koje ne nosite već godinama?
plaćate zatezne kamate na račune koje niste platili na vrijeme jer ne znate gdje ste ih ostavili?
Da li…
- uvijek tražite gdje ste zadnji put ostavili svjedodžbe iz srednje škole, diplome razne, sanitarne knjižice i sl?
uvijek tražite gdje ste zadnji put ostavili oporuke, police životnog osiguranja, osiguranja auta i sl?
imate hrpe časopisa koji već „godinama“ čekaju da ih pročitate?
Da li…
- uvijek zaboravite kada vam ističe registracija auta, osobna iskaznica ili putovnica?
panično tražite gdje se nalaze uputstva ili garancije kad se pokvari neki uređaj?
vam fotografije od zadnjih 3 godine stoje na diskovima, memorijskim karticama i sličnim medijima, te nisu do sada ugledale svijetlo dana?
Što je profesionalno organiziranje?
Prava definicija glasi:
AKO MOŽETE NAĆI ONO ŠTO TREBATE KADA TO TREBATE I AKO STE S TIM ZADOVOLJNI, ONDA STE ORGANIZIRANI.
Prema National Association of Professional Organizers, profesionalni organizator VAS svojim znanjem i vještinama navodi da osmislite vlastiti sustav organiziranja te VAS usmjerava i osnažuje u vašoj potrebi za organiziranjem. Pomaže vam uštedjeti vrijeme i osigurati više prostora za ono što je vama važno. Treba razlikovati dvije stvari. Jedno je „pospremanje“ kako to većina radi – uklanjanje s vidika i smještanje bez reda u ladice ili ormare. Međutim, morate se zapitati hoćete li to pronaći onda kada ćete trebati.
Druga stvar koju treba razjasniti je da organiziranje ne znači nužno i bacanje stvari. Pojam organiziranja uvijek povezujemo sa slikom savršenog reda u prostoru. Međutim, prema Julie Morgenstern upravo je ova definicija glavni razlog zašto nametanje tuđeg viđenja reda ne funkcionira pri čemu osoba pada u još veći bed i diže ruke od sebe glede organiziranja tvrdeći da ona nije sposobna za to.
Radom jedan na jedan pojednostavnit ćemo vašu okolinu, stvoriti učinkovite strategije za organizirani način života i pomoći vam da organizaciju uvedete u svoju dnevnu rutinu te da preuzmete kontrolu nad svojom okolinom, vremenom, papirima i životom.
Dakle, organiziranje za svaku osobu znači nešto drugo – isti princip ne odgovara svima. I vi možete osmisliti VLASTITI organizacijski plan s kojim će organiziranje funkcionirati na duge staze, a ne do sljedeće stresne situacije kad se više nećete moći okrenuti oko sebe od nereda. Ukoliko se pak odlučite da potražite pomoć od profesionalnog organizatora od njega možete očekivati slijedeće:
- Potpunu diskreciju
- Kreativna i inovativna rješenja problema
- Otvoren dogovor oko rasporeda sastanaka
- Prisutnost profesionalnog organizatora na svakom koraku vašeg puta od neorganizirane do potpuno organizirane osobe
- Ekspertizu i iskustvo u primjeni principa organizacije
- Pratnju u kupovini potrebnih spremnika i ostalog pribora ako se odlučite za to
Učinkovito je i isplativo
Osim troškova još dvije stvari sprečavaju ljude da zatraže pomoć u organiziranju: strah od osuđivanja i strah da će biti primorani nešto baciti. Profesionalni organizator stoga poštuje hrabrost klijenta što se uopće odlučio na taj korak.
Popularno je i potražnja je sve veća
Industrija profesionalnog organiziranja jedna je od najbrže rastućih u proteklih nekoliko godina. Suočavajući se sa sve više svakodnevnih zahtjeva, a sve manje slobodnog vremena, mučite se pronalaskom slobodnog vremena, te rješavanjem nereda i kaosa koji pri tome nastaju.
Dozvolite si da traje
Organiziranje je proces koji se odvija u više koraka i klijent sam odlučuje na koji će način pohranjivati stvari kako bi ih najlakše pronašao u budućnosti.
Sve se radi po Organizing from the inside out principu koji je osmislila Julie Morgenstern.
Organiziranje iznutra prema van je drugačiji pristup jer organizira ljude, a ne stvari. Ovaj princip vas oslobađa i omogućuje vam da živite ispunjen život. Proces organiziranja odvija se u tri glavna koraka:
- Prvo se analizira situacija, definira cilj i napravi strategija kojom će se taj cilj postići.
- Zatim se rješava nered i obavlja proces implementacije.
- Treći korak je održavanje sustava.
Sve se odvija po vrlo učinkovitoj SPACE formuli:
SORT – SORTIRANJE ili ODVAJANJE
Ova faza podrazumijeva razvrstavanje kroz stavke kako bi se utvrdilo što je potrebno, što se može eliminirati, što se može proslijediti dalje, stvarajući pri tome kategorije odlaganja. U ovom koraku otkriva se što je klijentu važno i kako klijent kategorizira svoje stvari, kako ih imenuje i koji interes pokazuje za te stvari. Ovo je najdulji korak, ali donosi 95% rješenja.
PURGE – PROČIŠĆAVANJE
Faza u kojoj se donose odluke što zadržati, a što ne. Ova faza dolazi kao prirodni nastavak sortiranja – klijent puno lakše donosi odluku što zadržati jer još ima funkciju ili sentimentalnu vrijednost, a što ne.
ASSIGN A HOME – DODIJELITI MJESTO
Ova se faza odnosi na precizno određivanje mjesta gdje će se smjestiti kategorije stvari iz prethodne faze. Pri tome treba imati na umu sljedeće: učestalost korištenja, jednostavan pristup, logički slijed. Pitanja koja pri tome pomažu – Da li je ovo mjesto prikladno za držanje ovoga?; Hoće li posezanje za ovim biti previše komplicirano ako se tu smjesti?; Da li je ovo mjesto sigurno?
CONTAINERIZE – STAVLJANJE U SPREMNIKE
U ovoj fazi određuju se odgovarajući spremnici, uz davanje mašti na volju pri označavanju ovisno o preferencijama klijenta. Spremnici (kutije, folderi, police, ormari) – mogu se iskoristiti postojeći, ili se mogu nabaviti novi. Trošak novih spremnika snosi klijent sam.
EQUALIZE – IZJEDNAČAVANJE
Jednom kada je sustav organiziranja uspostavljen, osmišljava se jednostavan sustav održavanja. Za dobro organizirani prostor dovoljno je 5 minuta da se izjednači s uspostavljenim sustavom, bez obzira kakav nered bio. Sustav održavanja primjenjuje se ili na kraju dana ili kada završi neki posao, kako god klijentu odgovara.
Zašto je ova formula tako učinkovita i drugačija od drugih?
Zato što raščlanjuje projekt organiziranja do najsitnijih koraka čime se opuštate i dolazite do logičnih i praktičnih rješenja. Vođeni profesionalnim organizatorom stvarate prostor za stvari koje volite i koristite te štedite vrijeme jer ga više ne morate trošiti na traženje. Rezultat primjene ove metode je jednostavan, lako pamtljiv i primjenjiv pristup, te laka dostupnost svega potrebnog. Stvaraju se snažni vizualni tragovi – tako da kada i dođe do stresne situacije, okolina će biti ta koja će vas držati fokusiranim na ono što je važno.
Ako je to toliko jednostavno zašto to sami ne napravite?
Za većinu ljudi kopanje po hrpama nesređenog posla samotni je i dosadan posao – teško je samostalno donositi toliko odluka tako da se klijenti često osjećaju paralizirani. Osim toga, ljudi se boje bacanja stvari – još jednom treba istaknuti, organiziranje ne znači nužno bacanje stvari.
Organizirajte se. Živite bolje.
Nudimo
usluge profesionalnog organiziranja:
Organizacija tvrtki
Zatrpani ste papirima? Osjećate da vas ured guši i da s nervozom dolazite na posao jer ste paralizirani količinom papira.Organizacija tvrtki:
Naš zajednički cilj je da uspostavite brz i učinkovit protok dokumenata i informacija u vašem poslovnom prostoru.Organizacija doma
Da li u Vašem domu postoji neka prostorija za koju imate osjećaj da je stalno u neredu? Ili možda želite reorganizirati cijeli dom?Organizacija doma:
Kontaktirajte nas, pomoći ćemo Vam u organizaciji cijelog doma ili pojedinačnih soba, ormara, ladica i polica.Organizacija tvrtki
Zamislite da ste u svom uredu i odgovorite u sebi iskreno na ova pitanja:
- Zatrpani ste papirima?
- Vaša krilatica je “Daleko od očiju, daleoko od misli”?
- Imate osjećaj da vas ured guši?
- Paralizirani ste hrpom papira, neodgovorenih mailova, nedovršenih projekata?
- Možda imate skučeni ured kod kuće i s obzirom da su vaši sokumenti vidljivi ukućanima, bojite se da nešto vrijedno ne izgubite?
Kontaktirajte nas još danas i napokon preuzmite konce u svoje ruke. Pronaći ćemo uzroke neorganizacije i naći rješenje. Naš zajednički cilj je da uspostavite brz i učinkovit protok dokumenata i informacija u vašem poslovnom prostoru.
Prosječno vrijeme organiziranja ureda:
Radni stol | 2 – 4 sata |
Ormar s dokumentima | 0,5 sati po ladici ili polici |
Kućni ured | 2 – 3 dana |
Ured s 1-3 ljudi | 2 – 3 dana |
Predbilježite svoj termin za organizaciju ureda
Neočekivani benefiti
Moram priznati da nisam očekivao da će ova “organizacija” upaliti. Zatrpani smo bezbrojem savjeta tipa “how to…”, okruženi knjigama sa receptima za svakodnevan uspješan rad. Mislio sam da neću čuti ništa novo. I nisam. Ali sam bitno izmjenio pristup radnoj okolini, pa su se mnoge stvari i same posložile. Nekada sam u ormarima imao hrpe papira i mapa koje su mi bile “pri ruci”. Ali sve mi je to stvaralo nered u uredu i pritisak u glavi. Sada se mogu usredotočiti na ono bitno, a na kraju dana sa ponosom pokazujem svojoj tajnici uredan radni stol na kojem su uz računalo samo telefon i printer. Doista se radi o “value for money” usluzi. Dovoljno je svega nekoliko sati za bolju organizaciju radne okoline.
D.B., bankar, Zagreb
Organizacija doma
Da li u Vašem domu postoji neka prostorija za koju imate osjećaj da je stalno u neredu? Ili možda želite reorganizirati cijeli dom?
Pretpostavljam da ste potrošili pravo malo bogatstvo na košare, kutije, police ili regale koje stalno reklamiraju na TV-u, kao instant rješenje za nered u Vašem domu. Nakon što ih postavite, na trenutak osjetite olakšanje, neki znak da će od sada sve biti bolje / urednije, ali ubrzo opet zavlada kaos i nikako da postignete svoj cilj.
Kontaktirajte nas, pomoći ćemo Vam u organizaciji cijelog doma, pojedinačnih soba (kuhinja, kupaona, dnevnih i spavaćih soba), ili zasebnih ormara, ladica i polica.
Prosječno vrijeme organiziranja ureda:
Kupaona | 2 – 3 sata |
Spavaća soba | 1 – 1,5 dan |
Ormari | 6 sati |
Dječja soba | 1 – 1,5 dan |
Dnevna soba | 1 – 1,5 dan |
Sređivanje uspomena | 4 – 8 sati |
Nevjerojatna pomoć
Proveli smo zajedno 3 sata u razvrstavanju svih stvari u dnevnom boravku, napravili plan i konačno sam skužio kako mogu riješiti problem nedostatka prostora u ormarima. To je bilo nevjerojatno iskustvo, a rezultat je meni prije bio nezamisliv. Sada jedva čekam da dođem kući i da pozovem društvo, nije me više sram nereda.
D.T., konzultant, Zagreb
Čarolija
Naš dom je bio organizacijska katastrofa. Bojala sam se da moja djeca odrastaju u kaosu, a ja sam stalno bila u potrazi za novim početkom – novim domom za svjež početak. Od kada smo se organizirali moj najmlađi sin (koji nikada ne spava) sada spava po 3 sata popodne. Vaša tvrtka napravila je i dalje radi čaroliju za mene i moju cijelu obitelj.
I.P., majka četvero djece
Predbilježite se i pomoći ćemo Vam da organizirate svoj dom, baš onako kako Vi to želite
In&Out organizing tečaj
Organizirajte se i oslobodite svoje vrijeme! Preuzmite kontrolu nad svojom okolinom i zadacima.
Prijavite se još danas na In&Out brzi organizing tečaj. Želimo Vam pomoći da unaprijedite svoju svakodnevicu.
Na In&Out organizing tečaju pričat ćemo o slijedećim temama:
Sam svoj neprijatelj?
Koji su točno razlozi koji Vas sprečavaju da se organizirate? Kako da eliminirate te prepreke?
Osobni organizacijski sustav
Kako kreirati organizacijski sustav, koji je prilagođen upravo Vama i Vašoj osobnosti i potrebama? Kako taj isti sustav implementirati u svakodnevni život? Jednostavni alati uz pomoć kojih ćete uspješno pokoriti bilo kakvu vrstu nereda.
Preuzmite kontrolu nad vremenom
Naučite kako da na vrijeme ispunjavate sve svoje zadatke i obaveze.
Organizing aplikacije
Svi imamo računala, tablete i pametne telefone. Naučite koristiti tehnologiju na način da Vam pomogne u organizaciji vremena.
Prema Vašim željama, tečaj može biti usmjeren na organizaciju doma ili ureda. Prijavite se još danas i naučite kako osloboditi svoje slobodno vrijeme. Mi ćemo Vas opskrbiti s besplatnim materijalima, a sa kavom, sokovima i snack-om tokom pauze Vas isto častimo.
Prijava na In&Out organizing tečaj:
Obožavam ovaj sustav
Draga Kristina, želim vam reći jedno veliko HVALA što ste radili sa mnom. Iako sam bila skeptična tko ste to vi sada i što vi to nudite, ne mogu vam reći kako se divno osjećam u svom stanu bez nereda. Štoviše, preuzela sam s veseljem današnje obaveze, već sam ih sve napravila i krenula dalje. Obožavam sustav koji smo razvili za mene. Love it! Dakle, hvala, hvala, hvala! Radujem se nastavku našeg druženja (na redu je ured).
T.M., CEO u telekomunikacijskoj tvrtki, Zagreb
Uvjeti suradnje i satnica, nalaze se ovdje.
Usluge koje nudimo
Nudimo organiziranje radnih sredina (business space planning: uredi, kućni uredi, skladišta, radnih stolova. Također Vam možemo pomoći u organiziranju dokumenata (paper management and filing), zapisa i evidencija (records retention) i organizaciji vođenja projekata.
Organizacija prema principu Inside out.
Organizirat ćemo Vaše kutije s fotografijama i foto albume.
Svako veliko pospremanje životnog ili radnog prostora idealno je za sortiranje stvari. To je idealna prilika za rješavanje nepotrebnog (donacije, reciklaža, glomazni otpad).
Selidba je prava prilika da se riješite viška nepotrebnih stvari koje ste sakupili tokom godina. Jako je bitno da pokažete odlučnost u tome što će Vam doista trebati u novom domu ili uredu. Nema smisla da u novom prostoru otpakiravate stvari za koje već unaprijed znate da vam neće biti potrebne. Nakon dolaska u novi prostor isti je potrebni o organizirati zar ne? Ako trebate pomoć oko prilikom selidbe, obratite nam se s povjerenjem.
Prostorije: kuhinje, kupaone, dnevne sobe, spavaće sobe, podrumi, garaže…)
Elementi u prostorijama: ormari, police, kuhinjski elementi, DVD kolekcije, knjige, igračke i igraonice)
Kućni i osobni dokumenti: garancije, uputstva za upotrebu, domovnice, putovnice, diplome, svjedodžbe, zdravstveni dokumenti, računi, adresari, podsjetnici.
Odvoz pregledanih nepotrebnih stvari: reciklaža, donacija, otpad
Način obavljanja posla
Procjena potreba (needs assesment)
Na vaš upit, profesionalni organizator dolazi u prostor i obavlja intervju s Vama. Cilje je saznati Vaše želje, potrebe i prioritete. Isto tako želimo saznati kako funkcionira Vaš osobni sustav pamćenja i praćenja. Na osnovu dobivenih podataka stvaramo osobni organizacijski sustav koji u potpunosti odgovara Vašim potrebama.
Organiziranje prostora prema SPACE formuli
usluge
Proces se provodi unutar jednog ili više dolazaka profesionalnog organizatora. Trajanje procesa ovisi o veličini prostora, vašoj brzini i spremnosti na donošenje odluka te stupnju (ne)organiziranosti.
Prema Vašem rasporedu profesionalni organizator dolazi u prostor te sa Vama obavlja sam postupak sortiranja. Prema potrebi odlazimo u nabavku spremnika za organiziranje stvari te stavljamo sve na svoje mjesto. Nadalje, ako se pokaže potreba s Vaše strane, dolazimo na povremene preglede i održavanje sustava.
Uvjeti suradnje i satnica
Vaši prvi koraci u suradnji sa profesionalnim organizatorom
UVODNI SASTANAK
SAT ORGANIZIRANJA
NAPOMENE:
Vrijeme provođenja organiziranja je vrlo individualna stvar jer ovisi o Vašoj spremnosti na promjene i sposobnosti brzog donošenja odluka (da li Vam je nešto potrebno ili ne).
1. Satnica
Usluga organiziranja naplaćuje se po satu i počinje nakon ulaska u prostor koji želite organizirati. Tijekom tog sata, profesionalni organizator je posvećen samo Vama (ne pije kavu i ne telefonira).
2. Plaćanje
Kod ugovaranja, ostavlja se akontacija u visini konzultantskog sata Procjene potreba, a ostatak se plaća prema dogovoru.
3. Otkazivanje
24 sata ranije, bez naplaćivanja sata.
4. Dodatna usluga
Odvoz na reciklažu ili u donacijske svrhe. Odvoz manjih količina (nekoliko kutija), uračunat je u cijenu sata ako nije dalje od 30 km od mjesta provođenja organiziranja, Za veće količine može se organizirati prijevoz koji se dodatno naplaćuje.
5. Etički kodeks
Rad profesionalnog organizatora podliježe etičkom kodeksu organizavije Certified professional organizers.
6. Izjava o tajnosti podataka
Sve informacije i fotografije čuvaju se isključivo za potrebe održavanja posla. Fotografije prije i poslije organiziranja koriste se na internetskim stranicama bez imenovanja osoba i adresa, uz prethodno odobrenje klijenta.
Reference:
Successfully completed Julie Morgenstern’s